گاهی که با جمعی از دوسنان و فعالین رسانه‌ای دور هم جمع می‌شویم و (طبیعتاً) به انتقاد از شرایط کار در رسانه‌ها و ارتباط با مدیران مسئول یا کارفرمایان و صاحبان رسانه‌ای می‌پردازیم، یکی چیزهایی که نتیجه‌ی تمام این بحث‌هاست، این است که درد مشترک همه، عدم توجه و احترام مدیران رسانه‌ای به تخصص و نظرات کارشناسانه متخصصین رسانه‌ است. البته من گمانم این شاخصه مدیران یا در ایران یا نهایتاً منحصر به کشورهای در حال توسعه و پیش از آن است وگرنه دیگر در جهان امروز همه این امر منطقی را قبول کرده‌اند که کار را به کاردان» بدهند.

ادامه مطلب

چرا سپهبد سلیمانی ایران را از سوریه شدن نجات داد؟

آگونیسم، رسانه‌ها و جامعه تضادی ایران

انقلاب اسلامی: آنچه نباید لیبرال باشد

رسانه‌ای ,مدیران ,نهایتاً ,شاخصه ,منحصر ,کشورهای ,یا نهایتاً ,نهایتاً منحصر ,ایران یا ,در ایران ,یا در

مشخصات

تبلیغات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

رویای بیت کوین Bitcoin Dream پرسش و پاسخ وردپرس سایت کیم کالا فروشگاه اینترنتی Lotus Water Psychology سایه وارونه داده پردازی نرم افکار اپیکیشن نت مانی net money مرکز تخصصی گچبری و قالبسازی آذین بیوگرافی ابوالفضل بابادی شوراب گروه هنری اولین اکشن سازان جوان اقیانوس طلایی .:: تنفّس صــــبح ::. شین نویسه خبر شهدای مدافع حرم پایکد نقاشی کشیدن درمان مو کبدچرب Sh.S نمونه سوالات استخدامی بانک تجارت (فروردین 1400) رسانه ارزهای دیجیتال و صرافی Coinex مرکز ماساژ در تهران