گاهی که با جمعی از دوسنان و فعالین رسانهای دور هم جمع میشویم و (طبیعتاً) به انتقاد از شرایط کار در رسانهها و ارتباط با مدیران مسئول یا کارفرمایان و صاحبان رسانهای میپردازیم، یکی چیزهایی که نتیجهی تمام این بحثهاست، این است که درد مشترک همه، عدم توجه و احترام مدیران رسانهای به تخصص و نظرات کارشناسانه متخصصین رسانه است. البته من گمانم این شاخصه مدیران یا در ایران یا نهایتاً منحصر به کشورهای در حال توسعه و پیش از آن است وگرنه دیگر در جهان امروز همه این امر منطقی را قبول کردهاند که کار را به کاردان» بدهند.
ادامه مطلبچرا سپهبد سلیمانی ایران را از سوریه شدن نجات داد؟
رسانهای ,مدیران ,نهایتاً ,شاخصه ,منحصر ,کشورهای ,یا نهایتاً ,نهایتاً منحصر ,ایران یا ,در ایران ,یا در
درباره این سایت