گاهی که با جمعی از دوسنان و فعالین رسانه‌ای دور هم جمع می‌شویم و (طبیعتاً) به انتقاد از شرایط کار در رسانه‌ها و ارتباط با مدیران مسئول یا کارفرمایان و صاحبان رسانه‌ای می‌پردازیم، یکی چیزهایی که نتیجه‌ی تمام این بحث‌هاست، این است که درد مشترک همه، عدم توجه و احترام مدیران رسانه‌ای به تخصص و نظرات کارشناسانه متخصصین رسانه‌ است. البته من گمانم این شاخصه مدیران یا در ایران یا نهایتاً منحصر به کشورهای در حال توسعه و پیش از آن است وگرنه دیگر در جهان امروز همه این امر منطقی را قبول کرده‌اند که کار را به کاردان» بدهند.

ادامه مطلب

چرا سپهبد سلیمانی ایران را از سوریه شدن نجات داد؟

آگونیسم، رسانه‌ها و جامعه تضادی ایران

انقلاب اسلامی: آنچه نباید لیبرال باشد

رسانه‌ای ,مدیران ,نهایتاً ,شاخصه ,منحصر ,کشورهای ,یا نهایتاً ,نهایتاً منحصر ,ایران یا ,در ایران ,یا در

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

آموزش عکاسی تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی گروه فرهنگی رسانه ای مفاز خبرهای متفاوت آدینا مطب پادکست رادلین TURK GAMES درمان های پزشک برتر زندگی تمیز mrjadidi